Página principal Os libros/pelis de Sisebuta

mércores, 2 de novembro de 2016

O hospital III

A pilula foi un exitazo, pois mentres o médico me metía unha agulla mais grande que as dos debuxos animados polo lombo, eu veña facerlle preguntas. Xa nin me lembro do que preguntei, pero non é boa idea distraer a unha persoa que che está a meter cacho varal nas costas.
A punción foi ben. Non me doeu, anque posteriormente o pasei fatal porque nin médicos nin enfermeiras se molestaron en dicirme que despois dunha punción hai que beber moita auga e estar en reposo absoluto. Non bebín nada e andiven de paseo polos corredores do hospital. Anos despois soubeno polo enfermeiro que me estaba a poñer o tratamento, que é das poucas persoas coas que topei no hospital que non se cre o embigo do mundo. Lástima que xa non sexa o meu enfermeiro!.

O caso é que despois da punción me deron a alta e me mandaron para a casa sen dicirme nada da enfermidade que xa sabían que tiña e coa mais incrible dor de cabeza que tiven en toda a miña vida. Era coma si o meu cerebro se expandira ao dobre do seu tamaño, mantendose o craneo inalterado. E de agasallo estaba tan extreñida que mesmo rematei sangrando.

Total, que me ingresaron arrastrando unha perna e me botaron sendo levada collida por dúas persoas, unha por cada brazo, porque eu non era quen de andar, nin abri-los ollos. Parecia un preso saindo dunha sala de tortura arrastrada polos guardas.

Estiven unha semana na casa... camiñando mais dun quilometro diario sen coxear (foi a primeira e última vez que a cortisona me fixo tanto efecto). E andiven a ler en internet sobre a esclerose. Grande erro. Canto mais lía, mais me deprimía, e acabei chorando moito. Agora so leo os artígos sobre os avances na investigación. O demais xa o fun descubrindo a base de sopapos. Tratei de buscar algunha páxina onde a xente falara da enfermidade coa idea de compartir experiencias e "trucos" de supervivencia, pero atopeime con que os enfermos prefiren falar de calquera cousa agás da enfermidade, coma se a ignorancia fose un puntazo e compartir experiencias non puidese axudar en nada.

Unha semana despois chamoume o meu neurólogo e confirmoume a enfermidade sen explicarme moito mais dela. Mesmo coido que me mentiu falandome dunha enfermidade crónica. É dexenerativa. É unha palabra dura, pero é o certo.


3 comentarios:

  1. Ollos que non ven corazón que non sente. Hai moitas veces na vida na que ás persoas costanos falar do verdadeiramente importante; neste caso a enfermidade. A maioria das persoas cremos que ignorando un problema este vai desaparecer, pero non é así. Canto menos saibamos máis debiles seremos. A información é poder e sepre o será.

    Moitas gracias por falar dalgo que a maioría do mundo intenta ignorar.

    ResponderEliminar
  2. Ollos que non ven corazón que non sinte?

    ResponderEliminar
  3. Non sei. Despois de 14 anos prefiro mirar para outro lado (ollos que non ven, batacazo que te pegas). A felicidade está na ignorancia. (por iso os españois son tan felices)
    Por exemplo, miro para a preocupante baixa no rendemento académico de Ana, e xa non me agonío por nada.
    Ai!!! Que bo día fai hoxe. Está chovendo a cántaros.

    ResponderEliminar